Intrebari frecvente

 

Cum se efectuează livrarea produsului?

Livrarea tuturor produselor achiziționate online se efectuează prin intermediul serviciului de curierat Cargus.

Care este termenul de livrare al produsului?

Termenul de livrare al produsului comandat este de 24/48 de ore de la confirmarea comenzii (excepție fac zilele de sâmbătă și duminică).

Pentru comenzile plasate in luna decembrie, pot aparea intarzieri fata de termenul de livrare obisnuit.

Care este costul transportului?

Transportul este 18 lei, iar la comenzi de peste 250 lei este gratuit. Comanda minima este de 100 lei.

Se efectuează livrări în afara României?

In acest moment nu efectuăm livrări în afara României.

În cazul returnării unui produs, cine va suporta costul transportului?

În cazul returnării unui produs, costul transportului va fi suportat de către client.

În cazul schimbării unui produs, transportul este gratuit?

În cazul schimbării/ modificării măsurii unui produs, costul transportului va fi suportat de către client.

Care sunt metodele de plată acceptate?

Plata poate fi efectuată online cu cardul sau ramburs în momentul recepționării coletului.

Pretul include si ambalarea produselor pentru cadou?

Desigur. Toate produsele Zetter sunt atent ambalate în cutii și punguțe personalizate înainte de a fi trimise către destinatar.

Produsele au certificat de autenticitate și garanție?

Zetter oferă certificate de garanție pentru toate bijuteriile. Garantia comerciala fiind de 2 ani de la data achizitiei. Produsele din Argint 925 sunt însemnate cu titlul aliajului și marca, toate fiind verificate de ANPC.

Cum pot afla mai multe informații legate de produs?

În cazul în care dorești să afli mai multe despre un produs, poți să ne lași un mesaj în sectiunea ''contacteaza-ne''

Se oferă garanție pentru produsele comandate?

Zetter oferă garanție de 2 ani pentru toate produsele comercializate.

Garanția nu include produsele care prezintă defecte cauzate de lovituri, purtare sau manipulare neadecvate, vezi la sectiunea ''garantie si retur'' si la ''recomandari argint 925''.

Pot schimba un produs?

În cazul în care produsul nu corespunde dorințelor tale, poți solicita schimbarea acestuia cu altă bijuterie disponibilă în stocul nostru. Schimbul se poate realiza în maxim 15 de zile de la achiziţie. Contactează-ne telefonic pentru a afla modul în care poți realiza schimbul.

Dacă măsura inelului comandat nu este potrivită, poate fi acesta modificat?

Nu, doar sa il inlocuim cu o marime potrivita sau cu un alt model.

Cum pot returna un produs Zetter achizionat online?

Dacă produsul Zetter achiziţionat online nu corespune cerințelor tale, îl poți returna în termen de 15 de zile.

Prețurile afișate pe website sunt finale?

Da.

În cazul unui retur pentru un produs achiziţionat online, cum mi se va înapoia suma plătită pentru produs?

În cazul unui retur pentru un produs achiziţionat online, suma plătită pentru bijuterie va fi transferată în contul tău, după primirea și evaluarea produsului returnat. Pot fi returnate doar produsele achiziţionate online.

Cele mai vizitate produse

  • Bratara Cubaneza unisex Argint 925 cu cristale Zirconiu
  • Bratara Tennis Argint 925 cu cristale Zirconiu reglabila
  • Set cercei si pandant Argint 925 cu cristale Zirconiu
  • Inel Sparkle-B Argint 925 cu cristale Zirconiu 
  • Inel Tennis Argint 925 cu cristale Zirconiu
  • Inel Sparkle Argint 925 cu cristale Zirconiu
  • Lant placat cu aur 18K spirala
  • Set cercei pandant inimioare Argint 925 cu tortita